Sent: Friday, August 17, 2007 11:57 PM
Subject: [PSUBS-MAILIST] The Supper Secret UC3 Pictures Are Finally Available for Viewing

No just kidding, But made you look, didn't I. ; )'

Actually Carsten is hording them.

Regards,
Brent Hartwig

Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 21300 spam-mails
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent en gratis SPAMfighter her.